Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Zwroty i reklamacje

Zwroty i Reklamacje

Odstąpienie od umowy
Jeżeli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, czyli:

  • konsumentem, lub

  • osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, ale zawarta z nami umowa nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego,

przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

Aby skorzystać z tego prawa, wystarczy złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, na przykład wysyłając wiadomość e-mail na adres: kontakt@arkapharm.pl.

Na odstąpienie od umowy masz 14 dni od dnia:

  • otrzymania towaru przez Ciebie lub wskazaną osobę trzecią (niebędącą przewoźnikiem), lub

  • w przypadku zamówienia obejmującego kilka produktów dostarczanych osobno, od momentu dostarczenia ostatniego towaru.

Dla zachowania terminu wystarczy wysłać oświadczenie przed jego upływem.

Zwrot towaru:
Towar należy odesłać na adres: Arkadiusz Szuba, Wietrzno 97, 38-451 Równe. Powinno to nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.

Zwrot płatności:
Zwrócimy wszystkie dokonane przez Ciebie płatności niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu. Możemy jednak wstrzymać się ze zwrotem do momentu otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania - w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

Ograniczenia prawa do odstąpienia:
Prawo to nie przysługuje m.in. w przypadku umów:

  • dotyczących towarów wykonanych na indywidualne zamówienie,

  • obejmujących produkty szybko psujące się lub o krótkim terminie przydatności,

  • dostarczanych w zapieczętowanych opakowaniach, które po otwarciu nie mogą być zwrócone ze względów higienicznych,

  • dotyczących nagrań audio, wideo lub oprogramowania, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe zasady opisane są w Regulaminie sklepu.


Reklamacje
Poniższe informacje dotyczą kupujących uprzywilejowanych. Jeśli nie należysz do tej grupy, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu po szczegóły.

W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową możesz zgłosić reklamację:

Odpowiadamy za wady towaru, które:

  • istniały w chwili dostarczenia, oraz

  • ujawniły się w ciągu 2 lat od daty dostawy.

W ramach reklamacji możesz żądać:

  • wymiany towaru,

  • naprawy towaru.

W określonych sytuacjach masz prawo również do:

  • odstąpienia od umowy, lub

  • obniżenia ceny.

Więcej informacji znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.